Saturday, June 9, 2012

My Life After Wedding

Assalamualaikum w.b.t

Alhamdulillah, hidupku selepas berkahwin cukup bahagia walaupun belum mempunyai anak lagi.. tapi aku tetap usaha untuk mendapat anak supaya keluarga yang kami bina bahagia selalu dengan kehadiran anak.. sekarang aku bekerja di Fabulous Mom Sdn Bhd bahagian HQ.. so office hour.. rezeki selepas berkahwin.. tak lama lagi suamiku akan mendapat kerja baru.. cuti sabtu ahad.. boleh keluar dating nanti.. rezeki-rezeki.. syukur alhamdulillah.. hehe ~~

InsyaAllah, hujung bulan 6 ini akan pergi honeymoon at Perak.. walaupun sudah sebulan lebih kahwin tapi masih belum pergi ber'honeymoon' lagi.. tapi akhirnye pergi juga.. ada rezeki, pergilah.. hehe ~~

Aku pandai masak ke?? pandai la sikit2 tapi masih boleh belajar lagi.. hehe ~~ 

Emmm.. banyak lagi nak kena fikir.. pasal rumah la, kereta la.. macam2 lagi.. emm... harap2 boleh selesaikan dengan mudah.. Aminn!!

" Ya Allah Ya Tuhanku, Kau permudahkanlah segala urusan aku dan suamiku.. Kau lindungilah aku, suamiku, keluargaku dan keluarga suamiku serta kedua-dua saudara mara dari segala kejahatan di dunia yang fana ini.. Kau berikanlah aku zuriat yang soleh dan solehah.. Kau ampunilah segala dosa2 ku dan suamiku.. Sesungguhnya Kau Maha Pengampun dan Maha Mengasihi dan Maha Mendengar.. Aminnnnnn!!!!! "



-THe EnD-